Saturday, June 12, 2010

my saturday morning...



Yup we were at Starbucks, The Empire currently...



Doing my unfinished works...
I have to send Adam for half day at his daycare..
*sorry dear..;(
I wish to write more..but time is up..its nearly 1 o'clock..
Got to fetch Adam right now..
*kakak nursery tu siap msg remind suruh amik pukul satu tu!!




The most poyo couple on earth...
Boleh ke pagi2 buta dah berposing maut!!
Neway...its really nice place to do my work..
With the nice aroma of coffee around..

I will be here for the next couple of Saturdays..
till then..

2 comments:

Mrs. Ishamizu said...

wah, bestnya gi dating! hehe..
nway bestnya day care Adam hari sabtu pon bkk ye..kt cni mostly sabtu n ahad tutup.

mommynadia said...

a'a teringat time2 kat uni dulu duk dating ala2 ni..hehe..
mmg sepatutnye pun dia buka on Sat..tp sb kebanyakan makayah mmg cuti hr sabtu..so kakak tu biasanye tkde bdak dtg..nadia pun bila time ada urgent g keje on sat br hntr..tp ok lah kakak tu terima..
cuma kena inform earlier..kalau tak bnyk alasan dia huhuhuh...

Post a Comment

It might take me a while to reply, but I do read all comments received! Tq =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...