Wednesday, July 18, 2012

Hanis Zalikha vs mommyNadia..


So much different right...
It shud be the slim vs the bambam..
+___+

First time jumpe si pwetty Hanis Z u'olls...
Dah lah cantek friendly plak tu..

Lepas ni I nak gantung gambar ni dekat cermin wardrobe IKEA 2 meter I tu...
Kalau tak reti2 lagik nak turunkan weight tu, tak tahulah..*slap my own face*


I is so malu sgt...
*kembang setaman*

Teaser for next entry : Food tasting at Ali Cafe Tiga Rasa, USJ Taipan..


8 comments:

najmi said...

gamabr ngn artis hebbakk maminadia

mommyNadia said...

cepat hoo..takut dan ke orang!

biasa ah..*sambil menyepak rambaut mengurai mcm Hanis Z*

ReeneeRaaid said...

dua2 nampak chomel :)

reeneeraaid.blogspot.com

Husna said...

pernah pegi rumah dia amik kuih raya dari mak dia..masa tu Hanis tak mandi lg.. tp rambut dia cantik..

airin diana said...

chop
nadia
apsal airin tak kenal siapa dia ni..
sowey.. sape ek?

mommyNadia said...

Reenee,
owh *tutup muka*

comel lain concept tu..sorang versi chomel sejati..sorang lagi..ntah lah tak tahu nak cakap ape..malu O.O

mommyNadia said...

Husna,
yap, tak dinafikan cantik..
mengurai je..sesuai dgn muka dia..

mommyNadia said...

Airin,
chop!!Airin tak kenal??
Alamak..
She's one of the famous blogger..pergilah visit blog dia..

Post a Comment

It might take me a while to reply, but I do read all comments received! Tq =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...