Wednesday, July 3, 2013

WW: MommyNadia vs Netball Carnival


Won silver taww
:)

10 comments:

Liz said...

ok, confuse kejap. gambar tu gambar baru atau masa zaman sekolah? (sebab warna sedikit kekuningan)

rindunya nak bersukan seperti dulu

D Yatie said...

Lama sangat tak main. Last skol rendah. Hahahaha.

famyGirl said...

Macam gadis2 remaja :) Congrats on winning silver!

Nadine said...

Padanlah mommy makin slim..rajin bersukan ;)

mommyNadia said...

Liz,
Baru ni, 3 wks ago kut..
Ni selepas 2 thn tak pijak pdg, tak cukup players..terus kn import main =)

mommyNadia said...

Yatie..

haha, ni kalau offc tak buat, takde mase jugak nak turun pdg main :)

mommyNadia said...

Famy,
Muda remaja..huhuu I like =)

mommyNadia said...

Nadine,
nad, turun training sekali je, terus kena paksa main sb players tak cukup..mane ade u, stil bonc jugak =(

Airin Diana Anuar said...

WOOT WOOT!!

Nadia,
jom join giveaway
http://www.airinanuar.com/2013/07/giveaway.html

Azizah said...

Next year kite try for gold plak ye...haritu kalah by 1 pont je, ada harapan nih, hehe..

Post a Comment

It might take me a while to reply, but I do read all comments received! Tq =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...